Saturday in the Park | that rinda's blog

that rinda's blog

ザットリンダのバイリンガルブログ

Rain Showers and a Rock Concert,  Kakigori and Mud:  写真集

 

Saturday morning the weather was beautiful!! 

 土曜日の朝は晴れましたが。。。 午後からのお天気はどうなるのでしょうかキョロキョロ??

 

With the help of volunteers, we set up tents and chairs.

 

 

信仰を持って、テントと椅子を準備しました。

 

The stage was our backyard deck.

今回は家のデッキがステージになりました。

 

Subway sandwiches for lunch...

お昼はサブウェイイオンモール で買って来たサンドウィッチを食べました。

 

After we ate this happened...ダウンダウンショボーン

お昼を食べ終わったら。。。。傘傘傘 オーノー!!ダウンダウン

 

 

The concert started at 2PM. At 2:02 the sun came back out. 太陽

14:02に見事に晴れました。晴れ晴れ晴れ晴れ

 

SALUKI    サルーキ= ライブ ルンルン ルンルン ルンルン

Amazing Grace  ルンルン Let the concert begin!!  

予定通りにコンサートが始まりました。照れ ルンルン カラオケ

 

 

Our wonderful sound guy音符

ハルヤさん、お疲れ様でした。グッグッ

 

 

 

 

 

For the kids, these shaved ice treats were the best part of the day. ラブ

かき氷もやりましたよ。トロピカルカクテル

 

 

 

 

 

 

Fun after the concert 爆  笑

Playing in the mud びっくりラブ

泥遊びは最高!!!

It's an octopus.タコ

たこですね。タコ

 

 

All cleaned up.

後片付けが終わったらこの写真を撮りました。右上矢印右上矢印

 

Drying tents and chairs in the sun the next day...

次の日テントと椅子を乾かしました。

 

All in all it was a FABULOUS day!! Thank you, Jesus!! お願い ハート お願い

 

For a sample of the music, take a listen at the link below...

どうぞ、このリンクでサルーキ=の音楽を聴いてみてください!!カラオケ ルンルン

 

 
 

Please help more people find and read the articles on my blog! 

Click either (or both!) banners below. THANKS!
ザットリンダのバイリンガルブログはたくさんの人に読んでほしいので、

下のバナーをクリックしてください!ありがとう!!! Smile

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

にほんブログ村 英語ブログ 英語の日記(英語のみ)へにほんブログ村 哲学・思想ブログ キリスト教へ

 

にほんブログ村