「My memories at Green woods Raw Cafe in Hong Kong 1」
At the Green woods Raw Cafe in Hong Kong I taught twenty students the traditional Japanese sweets "Raw Sakura mochi " "Raw Strawberry Daifuku " and Japanese soul food "Raw Okonomiyaki". My recipes are oil,sweetner,caffeine,vineger free. Very simple and natural raw food😊.I was supported by Dr. Simon、My sister Irene、Dear Janet and the wonderful staffs. Cafe staff supported me with professional work. How amazing❗️
And all people enjoyed my workshop. So I am truly happy❣️Thank you very very much😊🙏✨💕🌈
 
シンガポールの後、香港に移動してGreenwoods Raw Cafeでワークショップを開催しました。満席キャンセル待ちをいただき本当にありがとうございます。20人の殆どがVitamixを持っているというローフードを実践している方々にご参加いただきました。皆さまの眼差しが熱く、ものすごいエネルギーの中でのワークショップは最高に楽しかったです。私のレシピはオイルも甘味料も使わないとてもシンプルでヘルシーなレシピ😊 お家でもRawイチゴ大福、Raw桜餅、Rawお好み焼きを楽しんでいただけますように💕 カフェスタッフの皆さんはプロフェッショナルなサポートで私を支えてくださいました。それは最高に素晴らしかった!本当にありがとうございます。その他きめ細やかなサポートをしてくださいました Dr. Simon 、Dear my sister Irene、カフェの広報担当Janet、カフェのスタッフの皆さまに心から感謝いたします💕✨🙏