2024-5月2年ぶりに大山カメリアカントリークラブでラウンドしました。

2024-May I played a round at Ooyama Camellia Country Club

 

<#TwoHole FromTeeGroundTeeGround>

奇麗なホールも勿論あります。

 

 

<#FourHole FromTeeGroundTeeGround>

どのホールもグリーンは比較的奇麗でした。

 

噂ではイノシシ被害がひどいと聞いていましたの覚悟していきましたが、1番ホールの中ほど4番ホール

8番ホールはフェアウェイのイノシシ被害があった!後半は10番11番16番18番がひどかった。

ただし、グリーンはなぜか奇麗でした!
 そんな中OB1発出たもののアプローチが良かったので89でホールアウトできました! 

予約状況を見るとカメリアは悪い噂が先行して空きがたくさんあるので余裕をもって安くプレーできるので

意外と良かった気がしました。

 

 

 In the second half, numbers 10, 11, 16, and 18 were terrible. 

However, the greens were somehow beautiful!
In the meantime, I hit OB1, but my approach was good, so I was able to hole out with an 89! 

When I looked at the reservation status, I found that Camellia had a lot of vacancies due to bad 

rumors, so I was able to play cheaply with plenty of time to spare, so it turned out to be a 

surprisingly good deal.

 

 

 

<#Five long hole from tee ground>

 

<# nine hole from tee ground to green>

 

 そんな中OB1発出たもののアプローチが良かったので89でホールアウトできました!

 予約状況を見るとカメリアは悪い噂が先行して空きがたくさんあるので余裕をもって安

くプレーできるので意外と良かった気がしました。