Your place-Ashley Cooke 和訳 | taylor198912のブログ

taylor198912のブログ

ブログの説明を入力します。

 

 

[Verse 1]
My spare time and my spare key
Don't go to your front door
And I don't keep that old Jeep
In your driveway anymore
And my toothbrush ain't on your bathroom sink
Haven't been to your side of town in weeks
You're the reason this thing broke
So you should already know

空き時間も、予備の鍵もあなたの家にはいかない

あなたの道にある古いジープももう手放すんだ

歯ブラシだってあなたのバスルームにないし

もうずっととなり町にすら行ってない

この関係が壊れたのもあなたのせいだから

もう分かってもいいんじゃない?


[Chorus]
It ain't your place to walk up, say hey
Ask how I've been at some party
It ain't your place to ask my friends
When you see 'em out if I'm seein' somebody
You don't get to call me up 'cause you're drunk
2 a.m., say you miss us
No, you don't get to care where I'm wakin' up these days
It ain't your place

あなたの所じゃない

私が近づいていったら、パーティどうだった?って聞いてくるのは

あなたの所じゃない

私の友達に、一緒にいないときに私が誰かと会ってるかなんて聞くのは 

酔っ払って電話してくることもない

夜中の2時に、私が恋しいって言いながら

私が最近どこで目覚めてるかなんて気にすることもないでしょ

あなたの所じゃないんだから


[Verse 2]
Don't reach out to my family
When the birthdays come around
And don't act like you're happy
For me when a dream works out
If I mеt someone or if I didn't
Honestly, it's nonе of your business
Anyway
'Cause at the end of the day

 

私の家族とも連絡とらないでよ

誕生日が来たとしてもね

私の夢が叶っても、幸せだってフリはしないで

私が誰かに会ってるかどうかなんて関係ないことでしょ?

だって1日の終わりには

 

[Chorus]
It ain't your place to walk up, say hey
Ask how I've been at some party
It ain't your place to ask my friends
When you see 'em out if I'm seein' somebody
You don't get to call me up 'cause you're drunk
2 a.m., say you miss us
No, you don't get to care where I'm wakin' up
These days
It ain't your place

[Post-Chorus]
No, it ain't your place
No 

[Bridge]
Don't say come over, don't swear that you're different
You made your bed and I ain't sleepin' in it

こっちに来てなんて言わないで

自分は変わったなんて誓わないでよ

ベッドを用意しても、私はそこで眠ったりしないから


[Chorus]
It ain't your place to walk up, say hey
Ask how I've been at some party
It ain't your place to ask my friends
When you see 'em out if I'm seein' somebody
You don't get to call me up 'cause you're drunk
2 a.m., say you miss us
No, you don't get to care where I'm wakin' up
These days
It ain't your place

 

[Outro]
It ain't your place