The Wanted - We Own The Night 歌詞(和訳) | プロヴァンス風きまぐれサラダの趣味ブログ

プロヴァンス風きまぐれサラダの趣味ブログ

ギリシャ(サントリーニ)
チルトシフト加工

The Wanted - We Own The Night

3月のツアー後にグループ活動休止と発表。
「Glad You Came」とかいい曲あったのに
惜しいな~



[chorus]
May our hearts be full like our drinks tonight
May we sing and dance till we lose our minds
We are only young if we seize the night
Tonight we own the night
Tonight we own the night

[chorus]
今夜、飲み物のように、心をいっぱいに満たそう
心を見失うまで、歌い、踊ろう
夜をつかむことが出来たら、僕等は若い
今夜、夜は僕等のものさ
今夜、夜は僕等のものさ


La la la la la
La la la la la

When my time is over, lying in my grave
Written on my tombstone, I want it to say
This man was a legend, a legend of his time
When he was at a party, the party never died

僕の寿命がきて、墓に横たわるとき
墓石には伝えたいことが書かれている
この男は伝説だった。彼の時代の伝説だと
彼がいたパーティは、決して終わらなかったと

Hey, everybody's got a dream so what do you say
Are we making history?

ねえ、誰もが夢を持っている 何が言いたい
僕等は歴史を作っている?

[chorus]

[chorus]

For tonight I'm famous, for tonight I'm king
And I will be remembered for centuries. They'll say
This man was a hero, a hero of the night
When he was at a party, the party never died

今夜、僕は有名になる、僕は王になる
そして何世紀もの間、人々の記憶に残り、こう語り継がれる
この男は英雄だった、夜の英雄だったと
彼がいたパーティは、決して終わらなかったと

Hey, I'm a little drunk, but I got something to say

ねえ、ちょっと酔っぱらったよ、でもいいたいことがある

[chorus]

[chorus]

And let us wake up inside of stranger's bed
Let us drink until there is nothing left
And this night, my friends, we will not forget
Tonight we own the night
Tonight we own the night


そして、見知らぬベッドから僕等を起こしてくれ
何も残らなくなるまで、飲み物を持ってきてよ
そして、今夜、友人のことを忘れないだろう
今夜、夜は僕等のものさ
今夜、夜は僕等のものさ


[chorus]

[chorus]