Lawson - When She Was Mine 歌詞(和訳) | プロヴァンス風きまぐれサラダの趣味ブログ

プロヴァンス風きまぐれサラダの趣味ブログ

ギリシャ(サントリーニ)
チルトシフト加工

Lawson - When She Was Mine

もちろん街のホットステーションではない
(定番のつっこみ)

男の失恋ソング
歌詞は未練たらたらだけど
曲はいいからチョイス




Everywhere I go,everything I do reminds me of you
Just a picture on the wall I'm surrounded by it all
Gotta walk before I fall, yeah

何処に行っても、何をしても、君の事を思い出す
君の写真に僕は取り込まれてしまう
落ち込む前に踏み出さないと

Fall out, out on the street
Streetlight, light over for me
So far from where I used to be when she was mine

勇気を振り絞り、通りに出たけど
街灯が僕を照らす
君と一緒だった頃が懐かしい

[chorus]
Everything was easy
Everything was simple
Never felt so good when she was mine
I wanted to remember,never missed a second
Now I wish I could forget,
Forget that she was mine, mine, yeah

[chorus]
何事も簡単で
シンプルで
君と一緒にいた頃は本当に良かった
一瞬たりとも逃さず、全て記憶に留めたかった
でも今では忘れたい
僕と一緒にいた君の事を

What I miss the most,is talking up all night
We laughed until we cried
Now I'm breaking at the seams
Droping to my knees,nothing left of me, no

何をもっとしたかった?一晩中話し合ったり
泣いたり笑ったり
今ではそんな事はできない
崩れ落ちた僕には何もない

Like stone turned into dust,my heart wasn't enough
So far from where I used to be when she was mine

石ころが塵に変わり、僕の心はどっかへ行った
君と一緒だった頃が懐かしい

[chorus]

I Wonder if she's out there
I Wonder where she goes, she goes
I Wonder what she's doing
Will I ever know, yeah


彼女はもしそこにいなかったら
彼女は何処へ行き
彼女は何をしているか
僕は知っているはずなのに

[chorus]

Down on my knees
Gotta see her, gotta see her, gotta see her
Tried to forget
But I need her, but I need her.
[x2]

膝まついて祈る
彼女に会いたい、会いたいんだ
忘れようとしたけど
彼女が必要、必要なんだ
[x2]

when she was mine
僕の彼女だった