今日は茶話会でした







今回の茶話会では、8年間に亘り活動してきた瀧乃屋がハワイ大学の英語歌舞伎の教育に参加するプロジェクトの報告を兼ねたものとなりました







山あり谷ありでしたが、救いの手を差し伸べてくださったり、背中を押してくださり、ゴールを見届けていただいた皆様に感謝を込めて、この1年間の動画や写真、そしてハワイ大学のケネディーシアターでの公演の様子を一部ご覧いただきました







皆様からいただいたたくさんの笑顔とうれしいお言葉が、次への原動力となりました







ご出席いただいた皆様、そしてあらためてプロジェクトをご支援くださいました皆様、ありがとうございました






門之助🤞




Tea party today.


It was meant to show how the University of Hawaii Kabuki project had developed in these eight years to those who supported us in so many ways.


The road to the successful completion was not easy to carry out sometimes, lots of ups and downs, twists and turns, but with the support and countless numbers of encouragement each time, we could reach the goal.


We showed numbers of pictures and videos taken in Hawaii, including the second day show in the Kennedy Theatre.


We have realized how far encouragement and praise from others can lead us to, truly, we are ready to start our new journey.


Immensely grateful for all of you who have attended the party today and had supported us throughout our journey.