今日も勝浦の話題です






勝浦市芸術文化交流センターキュステにて、勝浦市を拠点に活躍する演奏家グループ「手風琴」のコンサートが7月14日(14:00 開演)に開催されます







アコーディオン、ピアノ、ギター、パーカッション、ボーカルに加えて、バイオリン、コントラバス、ソプラノのスペシャルゲストが加わるそうです







様々な音色が混ざり合い豊かな音の世界を楽しめる演奏会になりそうですね






僕も昨年、伺いましたがアコーデオンを中心とした演奏で懐かしい曲をたくさん聞くことができました






残念ながら僕は当日大阪で伺えませんが、皆様是非もしお時間がありましたら自然豊かな勝浦で、様々なジャンルの音の世界に聴き入ってみませんか?




https://www.city.katsuura.lg.jp/site/geibun/5329.html





門之助🤞



Let me introduce a fantastic music event in Katsuura which is to be held on July 14th at a civic hall “Kuste” from 02:00 pm.


“Tefukin” is a group of local musicians playing accordion, guitar, piano, percussion, and vocal. 


Besides the above musicians, this time they will perform a variety of music with violinist, contrabass player and soprano singer.


I’m sure it’s going to be a wonderful opportunity to be enchanted by the rich layers of music.


Too bad I can’t go there since II’ll be Osaka in July, but I have been to their fabulous concert last October.


For those interested in this event, please do not hesitate to go, I am sure you can enjoy the show.