今月はカイザーがお迎えに来てくれます







2019年秋、やはり僕が演舞場に出演中にカイザーは我が家にやってきました







↑カイザーが我が家にやってきた日(演舞場から帰宅後)






そしてその日から彼のお迎えが始まりました










そう、僕は演舞場にやってきたカイザーと、車の中で初めての対面を果たしたのです






その後、コロナ禍を経てしばらくお迎えは途絶えていたのですが、今月はまたお迎えに来るようになりました






楽屋を出て、カイザーが車の中にいるのを見ると疲れも吹っ飛びます









門之助🤞




My wife brings Kaiser to the theater to pick me up everyday this month.


He became our family in 2019 Fall when I was appearing at the same theater.


Since then, he would come to theaters to pick me up with my wife quite often until the pandemic started.


But he has started to come to the theater with my wife this month.


As I get out from the theater and find him in the car, my tiredness vanishes.