今日はバレンタインデー💝






皆様は何か特別なことありましたか?






大切な人🥰と過ごしましたか?






僕は先日文化サロンを行った銀座萬年堂より、こんな可愛いお菓子をいただきました








萬年堂さん、ありがとうございました









門之助🤞



Valentine’s Day!


How was your day?


Did you spend with someone special today?


I received cute sweets to celebrate this Valentine’s Day from Ginza Mannendo.


Thank you, Mannendo san!


They have made my day!