今日は一回公演でした






終演後、銀座の老舗和菓子店萬年堂での「萬年堂文化サロン」でお話







出席者のほとんどが、「ヤマトタケル」を既にご覧になったことのある方々でした






限られたスペースですが、距離が近い分お客様とリラックスした雰囲気の中でお話できました









ご来場くださいましたお客様、ありがとうございました






門之助🤞



We had only one stage today.


After the morning show, I was on a talk show “Mannendo Culture Salon” in Ginza.


To my surprise, almost all the audience have seen “Yamato Takeru” before.


Its limited space rather created a familiar atmosphere. 


Thank you for coming!