昨夜日付の変わる少し前にまるでサンタクロース🎅🏻のように、我が家に辿り着きました🚅






我が家では、娘とカイザー🐶(妻は東京駅に迎えに来てくれたので)とゆず風呂🛁が待っていました







カイザーは娘とスマホでサンタさん🎅🏻を追跡して今か今かと到着を待っていたらしい😄





一夜明けて、さぁサンタさん🎅🏻は来ていたのか…






来ていました!!






皆それぞれプレゼント🎁に笑みが浮かびます








カイザー🐶は新しいロープ







京都で散々歩いた僕には、スニーカー👟







25日は幾つになっても幸せな朝です







門之助🤞




Came back to Tokyo just before midnight from Kyoto yesterday.


At home, my daughter and Kaiser (my wife picked me up at the Tokyo station), and a hot yuzu bath had been waiting for me. 


Kaiser and my daughter had been googling the Santa Claus’ track and kind of excited.


Woke up this morning to find presents for each of us.


Yay, Santa Claus came to us!


We’ve been fairly good and had been on his list.


Everybody smiles with the presents on our hands.


Kaiser got a new knotted rope toy.


I got a pair of new sneakers, yes, I needed new ones because I walked quite much in Kyoto.


It’s always a happy morning on the Christmas Day, no matter how old I am.