そろそろクリスマスのデコレーション🎄ひらめき電球ひらめき電球ひらめき電球ひらめき電球ひらめき電球が目立つようになりましたね





昨夜はお夕飯を大急ぎで食べ、ちょっと早いけど家族でクリスマス🎄のルミネーションひらめき電球ひらめき電球ひらめき電球ひらめき電球ひらめき電球を観に行きました





もちろんカイザー🐶も一緒にね





大手町は暖色系のライト











六本木の欅坂は、プラチナとブルーのライト








表参道はまだでしたが、目の前がパッと明るくなるイルミネーションは、まさに夢の国に来たような気持ちになります





時節柄、車に乗ったまま🚙DASH!でしたが良い気分転換になりました





門之助🤞



Season of Christmas illumination.


Though a bit too early for Christmas, we headed to Marunouchi and Keyakizaka in Roppongi to see the decorated towns with beautiful illumination after dinner last night, not to mention Kaiser.


Illuminations in Otemachi were orangish and those in Keyakizaka in Roppongi are platinum white and blue. 


Christmas illumination makes you feel like as ifyou’re in a magical wonderland.


We didn’t get off from the car to avoid any unnecessary contact, but still it was a very special moment for us.