勝浦市の上総興津駅からほど近いところにある「おしだり」






いつも気になっていながらなかなか伺う機会に恵まれずにいましたが、今日思い切って行って見ました






恐る恐る暖簾をくぐってみたら、とても居心地の良い空間が広がっていました






そしてお店のご主人もとってもソフトなお人柄






僕は盛りだくさんの天丼をいただきました







ご馳走様でしたもぐもぐラブラブ





門之助🤞



A Japanese restaurant “Oshidari” is located just a few minutes walk from the Kazusa Okitsu station.


I had been curious about it for several years and I could finally visit the restaurant today.


It always needs a little courage to go to a new restaurant and I was timid going into.


But as I entered, the cozy atmosphere and soft and friendly owner made me happy to have decided to go there.


I enjoyed “tendon” with lots of seafood and veggies.