昨夜東京に戻りました🗼





車でわずか1時間と少しの距離にありながら、豊かな自然に囲まれた勝浦は僕たち家族にとっては心の拠り所でもある大切な場所ドキドキ





昼間は真っ青な太平洋🌊を眺め、海の向こうにある世界🏝を思ったり






夜は虫の音をBGMにして、妻と二人漆黒の闇の中に無数に瞬く星🌟🌟🌟を眺めます






結構な確率で流れ星💫も見られるんです





こうしていると、知らず知らずのうちに澱のように溜まっていたストレスがすっかり洗い流されて🌊、心の中をそよ風が吹き渡るようです





昨夜は帰路につく途中で、鴨川市にあるグリグリハウスアンドワゴン🚐でプレートランチ





大好きなスパイシーチキンラブラブ





気づいたら食べ終わっちゃってた汗





大満足アップアップアップ





滞在中に出会った方たちの笑顔😄😊😌を思い出しながら帰路につきました🚙💨





⬆️親戚の風子ちゃん












皆さま楽しい時をありがとうございましたラブラブ





本当は、この他にももっともっとたくさんの笑顔があるのですが…







門之助🌰



Back to Tokyo last night.


Though it’s  less than an hour and a half drive from Tokyo, Katsuura is blessed with rich nature and indeed it’s a peace of our mind for my family.


Imagining what is spreading far beyond, we look at the blue Pacific during the day. 


In the night, I look above the starry sky with my wife, listening to the songs of insects.


From time to time, you can even see shooting stars there.


Spending days in communion with nature wash away dregs piled up in your heart.


Had my favorite plate lunch at the Guri Guri House and Wagon.


Spicy chicken!


So good that I forgot to take a pic before I finished.


Super satisfied!


Headed home remembering the smiles of the friends I met in Katsuura and Kamogawa.


Extremely grateful for all of you I met and shared time together.


Without you, we could not have such wonderful summer.