歌舞伎座から帰宅して、そのままカイザーわんわんを連れてお散歩へ足あしあと







麗かな春の日差しを浴びて晴れ気持ち良さそうに歩くカイザーわんわん










今日は完全散歩💯なるか








お散歩コースにあるショッピングモール一階のペットショップにゃーしっぽフリフリに寄り道









ちっちゃなわんちゃんたちしっぽフリフリにさっとご挨拶してお散歩の続き…









もう春本番の暖かさ チューリップ赤チューリップ紫チューリップピンクチューリップオレンジコスモスハチ







こりゃあ桜も咲いちゃう🌸よね







なんて歩いていたら







やっぱりだめかおーっ!あせる










何度も「抱っこビックリマーク」となりましたが、宥めすかしてずいぶん頑張りました(僕が)あせる














残念ながら完全散歩とはいかなかったけど、なんとか家に辿り着きました足あしあと








門之助卒業証書



I’m home, Kaiser!


Let’s go for a walk!


He seems to be happy with the beautiful spring sunshine.


Maybe he (we) can make it today?!


I mean, I may be able to have him walk all the way by himself without taking him up in my arms.


Why don’t we visit the pet shop to say “hi!” to pupies and kittens, Kaiser?


Looking at cute pups, he didn’t seem to care not too much about them at the shop.


Okay, let’s go back home, Kaiser!


The weather is really warm and beautiful.


With this weather, it’s nothing unusual the cherry blossoms have started to bloom.


As I was thinking such things, Kaiser started to sit down to ask me for a “ride”.


Well, I had expected a “perfect walk” and did MY best not to take him up in my arms, WE couldn’t make it...


But somehow, we reached home.