実は松竹からの発表がなかったので書けませんでしたが、僕は昨日のうちに東京に戻りました🚅🗼














本日よりの秀太郎のお兄さんの復帰が決まり👏 昨夜、急遽芝居を終え新幹線🚅に飛び乗りました







途中、暮れていく車窓から🚅の景色を眺めながら、代役をお引き受けしてからの昨日までの日々を感慨深く思い出しました






チャレンジできることの有り難さ、幸せを噛み締めながらラブラブ 我が家のドア🚪を開けたらカイザーわんわんが飛び出してきました






群れの副リーダーとして報告📢しなければいけないことがたくさんあるらしく、盛んに僕にうぉんうぉん💬💬💬と話しかけてきます


















そして妻が作っておいてくれた熱々メラメラの🇰🇷スンドゥブチゲメラメラ🌶を美味しくいただきました






デザートは京都の鍵善良房さんの懐中汁粉ドキドキ







あぁあったか〜いラブ








門之助🎄

To tell you the truth, I took a Shinkansen after the show and headed back home Tokyo last night but I just couldn’t let you know until Shochiku announced the return of Hidetaro san.

As I was watching the darkening sky from the trainwindow, I looked back the days I had passed sinceI accepted the substitution.

Appreciating the opportunity to challenge and feeling happy, I opened door of my apartment, Kaiser rushed out and jumped up to me.

As a subleader of the pack, he seemed to have many things to report.

And my wife had cooked piping hot soup sundubu jjigae for me and it made my day.

For dessert, had powdered sweet bean paste shiruko from Kagizen Yoshifusa in Kyoto.