10日の孝太郎くんの復帰







今日からの秀太郎兄さんのご復帰で僕の代役はお役御免






今回の京都南座吉例顔見世 仁左衛門兄さんの 「一谷嫩軍記 熊谷陣屋」の相模、藤の局の2つの代役を勤めさせていただきました







挑戦者の気持ちで無我夢中で舞台に上がる日々でしたが、とても良い経験と勉強となりました








心身共に大変でしたが お芝居の魅力を再認識し、とても充実した時間を過ごさせていただけたこと幸いに思っております







これを機にさらに精進いたします🏋🏻‍♂️あせる








今回 僕にこの二役をさせてくださった仁左衛門兄さんに深く感謝いたします








そして秀太郎さん、孝太郎さん、どうかお身体をお大切にラブラブ







ご来場、ご声援の皆様ありがとうございましたドキドキ







写真は昨日、開演前に孝太郎くんと撮りました📱










門之助🎄



Takataro kun has already come back since the 10th.


And Hidetaro san is coming to stage from today.


Playing the roles of Sagami and Fujino Kata of “Kumagai Jinya” at Minamiza featuring Nizaemon san as a substitute one after another, I tried to perform feverishly as a challenger and thanks to that, I could learn a lot and it has become a wonderful experience for me.


I must admit frankly it has been a tough experience for me mentally and physically but through this, Icould realize again the charms of Kabuki and spend a meaningful time.


I am blessed to have such fruitful experiences.


I will definitely try even harder to be able to use all the experiences I’ve gained till now.


I am so grateful to Nizaemon san beyond words for having me substituting the two roles.


Hidetaro san and Takataro kun, please take good care of yourselves!


And for those came to see the show and supported me, I really appreciate all your generous support.


Took a pic with Takataro kun before the show.