昨夜、松竹の映画「事故物件 怖い間取り」😱を観てきました










客席💺は一つおき








レイトショーだったので、観客は僕たち家族と1組のカップルだけの完璧ソーシャルディスタンスガーン







あぁ怖かった😫








僕たち役者は全国のいろいろなホテルに泊まり、「なんだか薄気味悪い部屋だな…😖」と思うことがたまにあります😱








大抵一晩だけだからと我慢しますが😖 僕ならとても住むことは出来ないな😰








皆さんならどうしますかはてなマーク👻









門之助🍇




Saw Shochiku movie “Jiko Bukken” last night at a nearby theater.


In addition to be seated every other seat , there were only couple except us which made us keep complete social distance.


I was so scared!


We, as actors, stay at various hotels throughout Japan and it’s not unusual to feel spooky in a room.


We try to ignore “the thing” because it’s only one night stay there but I don’t think I can put up with it if I need to live there.


What would you do if your room is spooky...?