夕飯を食べに出かけたら、思っていたお店がニ軒ともお休みショック






もう一軒は、満席で入れないぼけー







今日は、ついてないやぐすん







四軒目でやっとご飯にありつけたニコ







でも天神からの帰り道、旧福岡公会堂貴賓館の上には歩き疲れた僕に微笑みかけてくれてるみたいなお月さま満月











なんだかついてなかったなぁと肩を窄めて歩く🚶🏻‍♂️僕を慰めるかのように、那珂川のナイトクルーズ船乗り場🛥⚓️からサックス🎷の生演奏で僕の好きな曲ドキドキが聞こえてくる音譜










なんだ、今日はついているのかなアップウシシ








門之助チョコレート





Two of the restaurants I wanted to go were closed today.


And the third one was full...


It’s not my day!


I could get to have dinner at the fourth one, finally.


On the way back from Tenjin, saw the Kihinkan Kyu Fukuoka Kokaido in the beautiful moonlight.


Someone is playing my favorite song on saxophone at the night cruise boarding point at Nakagawa as if it cheer me up.


Come to think of it, maybe I’m lucky today.