関東は台風15号💨の被害があちこちで出ているようです






皆さまは大丈夫でしたかはてなマーク






我が家も早朝3時過ぎから雨風の音💨がものすごく、さすがに寝ているどころではなくなり一家で窓の外を眺めていました アセアセ







テレビ局 🖥💻 の報道局でアルバイトをしている娘は早朝から仕事に行かなければならずえー?










僕が車で送っていくことに車










車中から見る街の風景は一変していました もやもや







まだまだ北上を続けている台風15号 台風







大きな被害が出ないと良いのですが 🤞







ところで 今日のお稽古は僕の場面がありません







稽古場に行く代わり、家でお勉強 本









門之助 お月見



Many damages and harms by Typhoon Faxai have been reported in Kanto region.

Hope all of you’re okay.

We were wide awake because of the terrible sound of winds and heavy rains.

All of us watched the outside wondering if there’s any damage caused by the typhoon.

Because my daughter had to go to a TV station early in the morning for her job at newsroom, I decided to drive her to Akasaka.

Tokyo seemed to be different than usual, with leaves blowing up and fallen trees.

No more severe harm or damage, I hope.

Well, as for me, I’m studying at home ‘cause we don’t have rehearsal of the scenes I’m appearing.