今日はホノルル日本総領事館公邸 🇯🇵 に総領事と首席領事をお訪ねしました











ハワイ  🌈🏝 での歌舞伎の教育を通して日米理解 🇯🇵 🇺🇸 に繋がればとお話が盛り上がりました アップ













とても気さくで温かい総領事と首席領事で、僕たちのプロジェクトを喜んで支援してくださると仰ってくださいました ニコ








そして色々お話しているうちに、数年前の北京公演  🇨🇳 に行った際、北京大使館 🇯🇵 🇨🇳 でお会いしていたことが判明 








大笑いでした ゲラゲラ








温かい歓迎ありがとうございました ラブラブ











門之助 あじさい



To the Consulate General of Japan to see Consul General and Deputy Consul-General.

Wonderful meeting with them.

Talked about teaching Kabuki at the University of Hawaii become a bridge between Japan and US.

They were very friendly and sweet, and would be happy to support our UH Project.


After a while, we found out that we had met each other at the Japanese Embassy in Beijing several years ago.

Thank you very much for your warm welcome, Consul General and Deputy Consul-General.