日ごとに寒さが増して来ますね 


皆さん、インフルエンザの予防接種は済みましたか?



歌舞伎座の楽屋には先日お医者様がいらして、皆予防接種をしていただきました 




でも僕はしそびれちゃった…   汗




行かなきゃ  




                                        





さて、松也くんの亡くなられたお父様  には、私が子供の頃からお世話になりました 




{F7C075E7-A224-4931-B1C4-A3F9463D3286}





松也くん に会うと何故かホッとします ニコニコ 





松也くん、来月は サンタ 歌舞伎座 





そしてお正月は浅草です 門松





お楽しみに 音譜







門之助 もみじ






As the Christmas is coming, it's getting colder and colder day by day.


Did you get any flu shot?

We had a doctor come to Kabukiza to give us shots, the other day.

As for me, I missed the chance, and I need to go to a clinic to get it.

Matsuya kun's late father had taken care of me since I was a boy.

I feel relieved seeing Matsuya kun, I just don't know why.


Maybe, it's just because he reminds me of his father?


He's going to appear at Kabukiza next month.

Again, he'll be appearing at Asakusa Koukaido in January.


Don't miss him!