今日は、獅童くんのテンションがMAXだったので、思わず吹き出してしまいました 爆笑 



舞台では私は滅多に吹き出さないのですが 口笛  今日は耐えられませんでした 




ところで台風7号 台風 が関東に接近中で東北地方沿岸部に上陸する可能性もあるそうです 雨 DASH!



私の大好きなあの海もこんな様子  波




{EA95BFB9-9331-4F56-8A12-203AA9160DF7}





皆さまくれぐれもお気をつけ下さいね 





門之助 ヒマワリ






I don't know why but Shido kun's tension was so high today that I bursted into laughters.


I usually hold back laughters on stage, but not today.

By the way, Typhoon Chanthu is coming toward the Kanto district and may hit the Tohoku coast.


My favorite sea turned out to be like this.


Please be careful of torrential rains, strong wind and raging waves!