歌舞伎座六月大歌舞伎公演   のお稽古は、今日から始まっていますが、私の出演いたします「四の切」はまだ始まっていません 


さて今日は来月に備えて、美容院へ ハサミクシ


その途中、偶然付き人さんに銀座で遭遇 びっくり



「ワンピース」博多座千秋楽のカーテンコールを撮影した秘蔵の動画を見せてもらいました  


改めて笑っちゃったなぁ~ 爆笑



おつるさん、踊ってました…てへぺろ


{F1062979-A48D-44E2-96AC-7C4B558B40A2}





写真はいつも担当していただいている店長の高山さんとカットしてさっぱりした私 



門之助 クローバー







The rehearsal for "June Kabuki at Kabukiza" has started from today.


However l, the rehearsal for "Kitsune Tadanobu" has not started yet.



Have been to beauty salon to get ready for stage.



On the way to the salon, I happened to encounter my attendant in the center of Ginza and she showed me the treasured video of the curtain call of "One Piece" on the final day at Hakataza.



It made me burst out laughing, again.




Otsuru san was dancing!







The above photo is with manager Takayama san and myself looking nice? with new hair cut.