It's Emiya san's turn today!

Emiya Ichikawa's is one of the Enou Ichikawa's "heyago".   Heyago can be trained manners of theatrical world and kabuki performances under leading actors. 

He and Kinnosuke san is the same age as me.  Enou san would often call us "awkward"  


{8A0C9C2F-D04A-4EBC-AB5F-513957F52452:01}

But that has now become a story of long ago.  He is a beautiful and youthful "onnagata" by now. 


今日は市川 笑也さんの番です。

笑也さんは市川猿翁さんの部屋子の一人です。部屋子は幹部俳優の下で礼儀や芝居を学ぶことができます。

彼、錦之助さんと私の三人は同じ歳。よく猿翁さんに「不器用だ」と言われたものです。

しかしそれは昔の話。笑也さんは今では若くて美しい女方になりました。


Monnosuke