懐かしい曲。

 

 

Boston - More Than a Feeling

I woke up this morning and the sun was gone
今朝目が覚めると、太陽が上がっていた
Turned on some music to start my day
音楽をつけて、一日を始める
I lost myself in a familiar song
いつもの曲に僕の心は夢中になる
I closed my eyes and I slipped away
目を閉じて、僕はこの世界を去るのさ 

It's more than a feeling
それは感覚以上のものだった
More than a feeling
感覚以上のものなんだ
When I hear that old song they used to play

むかし馴染みの曲を聴いたとき
More than a feeling
僕は感覚を超えたんだ
And I begin dreaming
それから僕は夢の中
More than a feeling
感覚を超えた夢の中
'Til I see Mary Ann walk away
マリー アンが去っていってしまうまで
I see my Mary Ann walkin' away
僕のマリー アンは行ってしまう

So many people have come and gone
たくさんの人たちがやってきて、去っていく
Their faces fade as the years go by
年月が経つにつれて、彼らの顔もだんだん忘れていってしまう
Yet I still recall as I wander on
それでも強く想うことができれば、また思い出すことだってできるんだ
As clear as the sun in the summer sky
夏の空が見せる日差しのように鮮やかな記憶の中で


It's more than a feeling
それは本物の感覚以上の経験
More than a feeling
感覚以上のものなんだ
When I hear that old song they used to play

むかし馴染みの曲を聴いたとき
More than a feeling
僕らは感覚を超えていく
And I begin dreaming
それから僕は夢の中へ
More than a feeling
感覚を超えたその夢の中で
'Til I see Mary Ann walk away
マリー アンが僕のもとから去っていってしまう
I see my Mary Ann walkin' away
でも僕はマリー アンのことをただ見つめているだけなんだ

 

知ってる?

 

愛と感謝をもって。

ありがとう!