昨日はサーボの実走テストの為、Rolling Park Nakano様に行きましたニヤリ

Yesterday, I went to Rolling Park Nakano for the new servo final test.

出荷時状態のフィーリングを確認する為、常連のエキスパートドライバー akeeeemさんにやってもらいました!口笛口笛口笛
In order to confirm the feeling of the initial setting (factory set up), I asked one of the expert driver here, akeeeem-san try to drive and feel it.


マシンはWRAP UP社製のマシンをドライブ

実車さながらのロール感がカッコ良い 「カシガリStyle」仕様のセットアップマシーンに搭載してもらいました!

He drives  WRAP UP car with ‘Kashigari style’ which 
looks very cool roll feeling just like a real drift car.


こちらが搭載した様子

 This is what looks like




本人もご機嫌な様子で良かった⭐️
 I'm glad to see his nice and cool drive. 







あとは入庫したら、チェックして、来月上旬出荷ですねチュー
After warehousing, we will check the products and ship on next month.



終わったあとは皆さんで宴会!

ローパー店長さん!ありがとうございました😊


室内アスファルトサイコー!!

みなさんも是非遊びに来て下さい⭐️






あ、どうしても



一番右側のyoutubeやらなさそうで、やってる方がニヤリ

是非自分のチャンネル見て下さい!
との事なので 笑



是非見てあげて下さい 笑笑