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アタシが行きた~い!
買いた~い!を集めた
メモ代わりのブログ。
「いいね」されてもお返しは出来きません。

ビールは素人が飲んでいるんで難しい表現はできません。辛い!苦い!美味い!
辛口が苦手なので辛口系の評価が極端に悪いです。


In honor of Pepsi's upcoming 125th anniversary, the brand is now looking to the future.




Pepsi cites its ties to pop culture and “bold challenger mindset” throughout its history as the inspiration for the makeover, citing the Pepsi Challenge promotion, its influence on the Superbowl Halftime show, and iconic advertisements featuring superstar actors and musicians.





Pepsi’s update comes on the heels of its global refresh of the lemon-lime soda brand 7UP, which PepsiCo distributes outside the United States.

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街なかからは消えた7UP
が、なぜかロッテリアの
メニューにはセブンアップ
が今も存在している。サン
トリーのHP見ても記載ない
のに不思議だ。
いずれ米軍基地内で調達し
ようと思う。
2024年サントリーいち早
くペプシのデザイン変更
するかしら?