Baby, I'm in town

You know that I’ll be in and out

I heard you're still around

Meet me at In-N-Out

I'll come to Inglewood

Then maybe we can smoke it out

今僕はこの町にいるよ

行ったり来たりだけど

君はまだその辺にいるって聞いた

出たり入ったり で会おうよ

僕がイングルウッドに行くから

そうしたら会えるよね

 

Then you know what’ll happen after that

When we rock out, the vibe is automatic

If I stay would you promise to never go back?

You're surprised that I never told you that

会ったら何が起こるかわかるよね

僕らが思いっきり楽しめば、自然と相性抜群だ

もしここに残ったら二度と出て行かないって約束する?

そんなこと言ったことないから君はびっくりしているね

 

I remember how it feels to love you

I think it goes like that

I wouldn't put anybody above you

I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

君を愛するってどんな感じだったか覚えてるよ

こんな感じだったね

君以外の誰も優先しない

こんな感じだったよね

そう こんな感じ

 

Pull up to Lavender’s Blue

That's if you in the mood

Huh, I got the table for two

That's just for me and you, yeah

Then we can take the next flight out to B-more

I got my whole family ready to meet you

ラヴェンダーズ・ブルーの曲に合わせて

君がその気なら

2人分のテーブル席を予約したよ

僕と君だけのために

次のフライトでボルティモアまで行こうよ

僕の家族が君に会うことを楽しみにしているんだ

 

Then you know what'll happen after that

When we rock out the vibe is automatic

If I stay would you promise to never go back?

You're surprised that I never told you that

その後どうなるか わかるよね

2人一緒なら自然とイイ感じ

もしここに残ったら二度と出て行かないって約束する?

なんて 初めて言うから君はびっくりしているね

 

I remember how it feels to love you

I think it goes like that

I wouldn't put anybody above you

I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

君を愛することが どんな感じだったか覚えてるんだ

こんな感じだったね

君より大切な人なんていない

こんな感じだったよね

そう こんな感じ

 

Bill’s paid for you, baby, it’s my pleasure

You're my diamond, girl, but with me there’s no pressure

I talked to God and I tell him, "I finally met her"

He said, "Boy, you gotta go get her"

君のためにお金を使えるなら本望だ

僕のダイヤモンド 僕と一緒なら無理はしなくていいんだよ

神様に伝えたよ「ついに大切な人に出逢うことができました。」って

そうしたら神様は「では、彼女をモノにしなさい。」だって

 

Then you know what'll happen after that

When we rock out the vibe is automatic

If I stay would you promise to never go back?

You're surprised that I never told you that

その後どうなるか知ってるよね

2人一緒に居ることが自然

僕がここに残ったら絶対に出て行かないって誓う?

こんなこと初めて言うから君はびっくりしているね

 

I remember how it feels to love you

I think it goes like that

I wouldn't put anybody above you

I think it goes like that

I remember how it feels to love you

I think it goes like that

I wouldn’t put anybody above you

I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

I think it goes like that, I think it goes like that

君を愛することが どんな感じだったか覚えてるんだ

こんな感じだったね

君より大切な人なんていない

こんな感じだったよね

そう こんな感じ

 

-----

Wisteriaの独り言

なんつーか、若干角が立ちそうなことを言うと、素行に問題があったり、ダメ男的な報道があったアーティストって、意外とそれとは真逆を行く優しい名曲を生み出す気がする。某CB氏とかも然り。

 

※また少し間が空いてしまったし、ジャンルもバラバラだけど、引き続き気まぐれに&ゆるーく更新予定です。このブログ覗いて頂いている方、ありがとうございます