桜みなさん、こんにちは桜

 

サンワード貿易では、ウクライナ支援といたしまして

避難民2名の雇用をしており、スタッフブログを書いてもらっています。

 

この度、オルガさんがウクライナ(キーウ)へ

帰国できるということで退職することになりました。

 

そこで弊社社長のご厚意により、日本に来てよかったと思っていただけるように

最後に京都を見せてあげたいという事で避難民の2名と弊社スタッフ2名で

京都に行ってまいりました。

 

本日はウクライナ人のオルガさんの最後の記事です。

日本の京都についての記事を書いてもらいましたおねがい

 

Japan is a wonderful country that has many things that cannot be found in the other parts of the world. Beautiful parks and shrines, sakura and bamboo are attracting thousands of tourists from all around the world.

One of my best adventures in Japan was a trip to Kyoto – an old capital of Japan. As we went there in March, there was also an opportunity to see sakura blossom in this beautiful town. Kyoto has even more places of interest than I expected. Nice atmosphere of the ancient place, people wearing traditional Japanese clothes and tasty local food made an unforgettable impression on me. I also have numerous admirable pictures in kimono.

We visited many famous places such as Kinkaku-ji: The Golden Pavilion, Arashiyama Bamboo Grove, The Stone Garden at Ryoanji Kyoto and others. All of them were beautiful and full of authentic Japanese culture and traditions.

Besides the culture, Japan has many other interesting things. For instance, while going from Tokyo to Kyoto, we took high speed train (shinkansen). In Ukraine we do not have such trains; thus, it was an unusual positive experience to try it. The train journey from Tokyo to Kyoto takes only 2 - 2,5 hours which is very fast compared to the other trains or buses.

As we stayed in a traditional Japanese hotel, we experienced the world’s best hospitality of this country. There was also an onsen (the country's hot springs) in the hotel. It is also an important aspect of Japanese traditions and natural wealth.

I would like to come to Japan and visit Kyoto again in the future, as well as the other parts of this beautiful country.

thank you:)

 

【翻訳】

日本は世界の他の地域にはないものがたくさんある素晴らしい国です。
美しい公園や神社、桜や竹は、世界中から何千人もの観光客を魅了しています。
日本での私の最高の冒険の 1 つは、日本の古都である京都への旅行でした。 
3月に行ったので、この美しい町で桜を見る機会もありました。
京都は思った以上に見所がたくさんあります。古都の素敵な雰囲気、
伝統的な和服を着た人々、そしておいしい地元の食べ物は、私に忘れられない印象を与えました。
着物姿の素敵な写真もたくさんあります。
金閣寺の金閣寺、嵐山の竹林、京都の龍安寺の石庭など、たくさんの名所を訪れました。
それらはすべて美しく、本物の日本の文化と伝統に満ちていました。

日本には文化以外にも興味深いものがたくさんあります。
たとえば、東京から京都に行く間、私たちは高速列車 (新幹線) に乗りました。
ウクライナにはそのような列車はありません。
東京から京都への電車の旅はわずか 2 ~ 2.5 時間で、他の電車やバスに比べてとても早く驚きました。
とても珍しい経験をすることができました。

伝統的な日本のホテルに滞在したので、この国の世界最高のおもてなしを体験しました。
ホテルには温泉もありました。それはまた、日本の伝統と自然の豊かさの重要な側面でもあります。
私は日本に来て、この美しい国の他の地域と同様に、将来また京都を訪れたいと思っています。
とても素敵な経験をありがとうございました。




最後まで読んで頂きありがとうございます。ウインク

また、ウクライナ避難民の方1名採用予定しています。
弊社HPよりご連絡頂けると幸いです。


次回もお楽しみに♪