ひまわりみなさん、お久しぶりですひまわり

 

本日は7月からサンワード貿易の社員となりました

ウクライナ人のアンナさんとオルガさんの記事ですおねがい飛び出すハート

 

 

現在は、午前中に私たちの広報のお仕事や

社会貢献できるようなお仕事を手伝ってもらい

午後は、語学学校に通って日本語習得を目指しています。メモ

 

今後は、スタッフブログを更新していこうと

思っていますので、暖かい気持ちでみて

頂けると幸いですバイバイ爆  笑

 

 

Hello,

 

I am Olga from Ukraine.

In my country we have many holidays during a year, many of them are celebrated in summer. 

Such holidays include The Day of Constitution of Ukraine (June 28), 

Ivana Kupala Holiday (July 7), Independence Day (August 24) and several religious holidays. 

 

In Ukraine people have days off for these holidays.

In addition, schoolchildren have summer holidays from the beginning of June to September 1.

 

In Ukraine summer is associated with a pleasant time, vacations, good weather and fun. 

Most people like this season and look forward to it. 

Also we often go to the seaside or mountains during summer vacations.

 

In Japan there are also some opportunities to enjoy extended days off in summer. 

As such, this year I had holidays from August 11 to August 15. 

This period is quite hot in Japan and there was also a typhoon on August 13. 

Many Japanese people prefer travelling somewhere during summer holidays.

The most popular destinations include sea resorts1, mountains2 and hot springs (onsens)3.

 

Thank you for reading:)


==============================
こんにちは

私はウクライナ出身のオルガです。
私の国では、多くの祝日があり、季節としては夏が多いです。

たとえば憲法記念日 (6 月 28 日)、イヴァナ・クパラの日 (7 月 7 日)、独立記念日 (8 月 24 日)など。
他にも、いくつかの宗教上の祝日があります。

ウクライナでは、人々はこれらの祝日はお休みになります。
また、子供たちは6月上旬から9月1日まで夏休みです。

ウクライナの夏は、楽しい時間、休暇、気候が良いといったウキウキした気分です。
ほとんどの人はこの季節が好きで、楽しみにしています。
また、夏休みにはよく海や山に行きます。

日本でも、夏には長期休暇を楽しむ機会がありますね。
私も今年は、8月11日から8月15日までお休みをいただきました。

あのときの日本はかなり暑く、8月13日には台風も来ました。

多くの日本人は、夏休みにどこかへ旅行することを好みますね。
最も人気のある目的地は、海のリゾート 、山 、温泉のようです。 

読んでくれてありがとう:)