Social Path(feat.LiSA) | STAY

STAY

\사랑해/

Social Path(feat.LiSA)

 

 

Lyricist■방찬(3RACHA),창빈(3RACHA),한(3RACHA),Yohei

Composer■방찬(3RACHA),창빈(3RACHA),한(3RACHA),VERSACHOI

Arranger■VERSACHOI

 

 

Gave up my youth

青春を諦めた

 

For my future

僕の未来のために

 

I just want to

僕はただ

 

Rise up stronger

強く立ち上がりたいんだ

 

 

Where am I right now?

僕は今どこにいるんだろう

 

終わらない Night

 

日が昇れば 明日が来るさ

 

I won't miss it

絶対に逃さない

 

 

(Now or Never)

今しかない

 

 

諦めてた みんなが言う青春は

 

たくさん誘惑耐え抜いた

 

甘く見てたなら

 

 

You're wrong

君は間違ってる

 

溶鉱炉 Crystal

 

強くなってく金属

 

固さを増し 強固だね

 

二度ない瞬間へ向かってんね

 

 

I know it's gonna be lonely

孤独になるのは分かってる

 

Cause everyone keeps turning me down

だってみんな僕を拒絶するから

 

Countless new surroundings

数えきれないほどの新しい環境

 

Cold eyes keep looking me down

冷たい目は僕を見下ろし続ける

 


I'm still in the crowd, alien of the town

僕はまだ群衆の中、街のエイリアン

 

Yeah they want me to give up right now

群衆はみんな僕が今すぐ諦めることを望んでる

 

 

They're making me laugh it's so loud

やつらは僕を大声で笑わせる

 

Waking the demon that's hiding inside

内に隠した悪魔を目覚めさせる

 

 

You only get to live one life I know I'm ready

一度きりの人生 覚悟はできてる

 

Take that chance no matter what they tell me

何を言われようとそのチャンスを掴む

 

I can not explain this feeling

この気持ちは説明できない

 

Yeah this path was meant to be my dream

この道は僕の夢になるはずだった

 

 

Look back, the ashes prove my

振り返れば、その灰が証明してる

 

Passion always burns eternally

情熱はいつも永遠に燃え続ける

 

No regrets, I love this feeling

後悔はない、この感覚が好き

 

Down on this road, call it the Social Path

この道の先に、道を切り拓いていく

 

 

I'm tossing turning in my bed

ベッドで寝返りをうっている

 

Them voices in my head again

また頭の中で彼らの声がする

 

I gotta shake em off now

今すぐ振り払わないと

 

 

(Now or Never)

今しかない

 

 

Never knew

知らなかった

 

I'd see so many people come and go

行き交う大勢の人を見るだろう

 

I see the mirror, it's only me

鏡を見た、それは僕だけだった

 

Evil thoughts taking over, Imma let it go

邪悪な思考、僕はもう捨てるんだ

 

I fight myself, it's only me

自分自身と戦うんだ、それは僕だけだった

 

 

I know it's gonna be lonely

孤独になるのは分かってる

 

Cause everyone keeps turning me down

だってみんな僕を拒絶するから

 

Countless new surroundings

数えきれないほどの新しい環境

 

Cold eyes keep looking me down

冷たい目は僕を見下ろしてる

 

 

They're making me laugh it's so loud

やつらは僕を大声で笑わせる

 

Waking the demon that's hiding inside

内に隠した悪魔を目覚めさせる

 

 

They're making me laugh it's so loud

やつらは僕を大声で笑わせる

 

Waking the demon that's hiding inside

内に隠した悪魔を目覚めさせる

 

 

You only get to live one life I know I'm ready

一度きりの人生 覚悟はできてる

 

Take that chance no matter what they tell me

何を言われようとそのチャンスを掴む

 

I can not explain this feeling

この気持ちは説明できない

 

Yeah this path was meant to be my dream

この道は僕の夢になるはずだった

 

 

Look back, the ashes prove my

振り返れば、その灰が証明してる

 

Passion always burns eternally

情熱はいつも永遠に燃え続ける

 

No regrets, I love this feeling

後悔はない、この感覚が好き

 

Down on this road, call it the Social Path

この道の先に、道を切り拓ていく

 

 

No way back to the past,

決して過去に戻ることはない、

 

I'll step ahead

僕が先に行く

 

Go right in front of me

僕の目の前に行くんだ

 

 

破れた地図繋ぎ 押し出されても

 

昔みたいに 上を走る

 

険しい場所 一人で

 

夜と向き合い I will rise up

 

 

Gave up my youth

青春を諦めた

 

For my future

僕の未来のために

 

I just want to

僕はただ

 

Rise up stronger

強く立ち上がりたいんだ

 

 

I'm gonna look back, the ashes prove my

振り返るよ、その灰が証明してる

 

Passion always burns eternally

情熱はいつも永遠に燃え続ける

 

No regrets, I love this feeling

後悔はない、この感覚が好き

 

Down on this road

この道の先に

 

 

Call it the Social Path

道を切り拓ていく

 

 

Japan 1st EP「Social Path (feat. LiSA) / Super Bowl -Japanese ver.-」2023.09.06