Hi!Everyone♪

This is Corentin^^

 

 

Have you ever heard the story of Karim?

Karim is a cat who used to live in Uzbekistan with his family. Unfortunately, Ravila Hairova, Karim’s owner had to move to Russia and decided to leave Karim to her neighbours with his favourite toys and stuffs so he doesn’t get stressed by the relocation and isn’t disoriented.

A few days after being arrived, she receives a message from her neighbours letting her know that Karim is nowhere to be found. Ravila and her family are devastated.

Two years later, Ravila taking a walk close to her home catches sight of a cat, staring at her. After getting closer to the cat, she recognizes it, it’s Karim! Tired and emaciated after travelling over 3000km. Ravila doesn’t understand how Karim found them back but she’s over the moon.

Karim and its family once again live happily together and do not separate anymore.

 

 

カリムの冒険を聞いたことがありますか?

カリムはウズベキスタンに家族と一緒に住んでいた猫です。

不幸にも、カリムの主人ラヴィラはロシアへ引っ越するようになって、カリムに迷惑をかけないように近所の人にカリムの物とおもちゃとカリムの世話を任せました。

ロシアに引っ越したばかり後で、近所の人から連絡が来て、カリムが所在不明になったそうです。

ラヴィラの家族は荒廃しました。

二年後、ロシアの家の近所で散歩していたラヴィラがじろじろ見られた猫に目を引かれました。

なんとあのカリムでした!3000キロ以上の旅をした瘦せて疲れたカリムでした。

カリムはどうやって戻ってきたがわかりませんがラヴィラは本当に嬉しく思いました。

再会できたカリムとは二度と別れないように、楽しく暮らしていったというお話があります^^

 

猫の大冒険を紹介しましたが、いかがでしたでしょうか?次回の更新もお楽しみに!