Awake All Night 和訳歌詞 | Full Of Cody
Cody SimpsonのAwake All Nightを和訳します:D

Awake All Night by Cody Simpson

It’s 2:15 in the morning, and I’m still thinking ‘bout you baby
I’m so frequently yawning, but I’m still thinking ‘bout you baby
Heaven up above did so well on every bit of you baby
I think that I’m in love with every single bit of you baby

今、朝の2:15だけどまだ君のこと考えているんだ
あくびが出ちゃうけどまだ君のこと考えているんだ
神は天国できみによくしてくれたんだね
僕は君の全てに恋しちゃっているんだ

I don’t know if I’ll fall asleep tonight
When you won’t, just won’t get off my mind

今夜眠りに落ちるか分からないけど
君は僕の心から出て行かないでね

Instead of counting sheep, I count the stars within your eyes
I wish that I could sleep, but those stars are way too bright
It’s all about you, with or without you, if it wasn’t I’d be fine
But the thing is, everything is, and I’ll be awake all night

羊を数える代わりに僕は君の目のなかの星を数えるよ
眠れたらなって思うけど、でもその星たちは明るすぎるんだ
もしそうじゃなかったら僕は大丈夫だけど、全部君のことで、君がいてもいなくても
でもそのことが、全てのことが、そして僕は一晩中おきているよ

It’s 4:15 in the morning, and it’s still the same old story baby
Staring at the roof for hours, but I really don’t find it boring baby
Paint my feelings on the ceiling, and it always turns to portraits of you
If my life's a box of chocolates, then fill it with assortments of you

今、朝の4:15だけど、まだそれは古い話なんだよ
屋根を何時間か見てたけど、退屈なことだって分からなかったんだ
僕の気持ちを天井に描くと、どうしても君の顔になってしまう
もし僕の人生がチョコレートの箱なら、君のことでいっぱいだよ

'Cause I don’t know if I’ll fall asleep tonight
'Cause you won’t, just won’t get off my mind, yeah.

今夜眠りに落ちるか分からないけど
君は僕の心から出て行かないでね

Instead of counting sheep, I count the stars within your eyes
I wish that I could sleep, but those stars are way too bright
It’s all about you, with or without you, if it wasn’t, I’d be fine
But the thing is, everything is, and I’ll be awake all night

羊を数える代わりに僕は君の目のなかの星を数えるよ
眠れたらなって思うけど、でもその星たちは明るすぎるんだ
もしそうじゃなかったら僕は大丈夫だけど、全部君のことで、君がいてもいなくても
でもそのことが、全てのことが、そして僕は一晩中おきているよ

I’ll be awake all night

一晩中おきているよ