AIRBOURNE 『Runnin' Wild』♪ | まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

まさの好きな音楽と車関係etc.  ブログ

好きな事、思った事、その日あった事等を、
好きな音楽、洋楽・邦楽をジャンル問わず、
You Tubeの動画(自動再生モード使用)
「一部Dailymotionを含む」と共に載せて書いている
音楽が常に在る普通のブログです。(^^♪

 

 来週は予報が怪しい。 早くも梅雨入りの発表があるかな? 

まぁ、梅雨の時期と言えば時期ですが・・。

AIRBOURNE
エアボーン



オーストラリア ビクトリア州・ウォーナンブール出身の4人組ハードロック・バンド。

同じオーストラリア出身のハードロック・バンド、AC/ DCを彷彿とさせる、

骨太なサウンドのAC/ DCを若干ソフトにした感じのサウンドが特徴。


Airbourne - Runnin' Wild  <2007年>

※ 1st.アルバム 「Runnin' Wild」 に収録されている楽曲で混じりっけなしのロックン・ロールで、

歌詞には、お約束の能天気ともいえる悩み事がない直線的(感情的)な生き方の主人公の登場も入れつつ、

メンバーのコーラスが楽曲をグッと底上げして、何とも言えない一体感を聴き手との間に

演出するという力の入れ様。 MVにはモーターヘッドのレミーも出演。




I’ve got the wind at my back and my foot to the floor
I ain’t comin’ back to you no more
I’m sick of your crap and your moaning whine
I’m leaving you for good come rain or shine
You can cry me a river, cry me a river of tears
Yeah you can cry all you like but it won’t change my mind
I gotta get away get you outta my life...


色々言われながらも、なんとか耐えているんだから
これ以上、俺を追い回すのは止めてくれ
俺を悩ませているのはお前で、もう付き合いきれねぇ
一緒に居る気はないんだ、何があってもな
思いっきり泣けばいいぜ、涙の川が出来るくらい泣けよ
気が済むまで泣けばいいんだ、でも、俺の気持ちは変わらない
もう、行くことにするぜ、お前との生活とはおさらばさ


You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free
You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free


お前が俺を狂わせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに
お前が俺をおかしくさせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに


Gonna drive all day gonna drive all night
Whatever it takes to get to the light
I’m running on rage I’m outta control
My anger for you is like hot burning coal
So you can cry me a river, cry me a river of tears
Yeah, you can cry all you like but it won’t change my mind
I gotta get away get you outta my life...


一日中運転しても 一晩中運転しても
今回ばかりは俺の言い分を通させてもらう
怒りに打ち震える俺は、何をするか分からねぇぞ
お前に対する怒りは、真っ赤に燃えているんだ
思いっきり泣けばいいぜ、涙の川が出来るくらい泣けよ
気が済むまで泣けばいいんだ、でも、俺の気持ちは変わらない
もう、行くことにするぜ、お前との生活とはおさらばさ


You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free
You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free


お前が俺を狂わせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに
お前が俺をおかしくさせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに


You got me runnin’ wild, wild and free
The open road is all i need
You got me runnin’ wild runnin’ free
It’s never gonna be like it used to be


お前が俺を狂わせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに
お前が俺をおかしくさせたんだ
俺は邪魔をされない生活が欲しいのに
誰に気兼ねすることなく、勝手気ままにしたいんだ
だからもう、以前の生活に戻るつもりはないぜ


Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey


No I wont turn around I won’t turn back
I’ve made up my mind and that’s a fact
It’s over baby I’m hangin’ up this phone
But before you I go there’s just one thing you should know...
I hope you drown in your river drown in your river of tears
Yeah, you can cry all you like but it won’t change my mind
I gotta get away get you outta my life...


もう、振り向かないし戻るつもりもない
一度、心に決めた以上、この気持ちが変わることはない
終わったのさ、ベイビー 電話を切るぜ
でも、一つだけ言わせろよ、知っていて欲しいことがあるんだ、それはな
思いっきり泣けばいいぜ、涙の川が出来るくらい泣けよ
気が済むまで泣けばいいんだ、でも俺の気持ちは変わらない
もう行くことにするぜ、お前との生活とはおさらばさ


You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free
You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free
Yeah you got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free
You got me runnin’ wild and free
Runnin’ wild and free


お前が俺を狂わせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに
お前が俺をおかしくさせたんだ
もう俺はやりたいことをやる
お前が俺を狂わせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに
お前が俺をおかしくさせたんだ
俺はもっと自由でいたかったのに


You got me runnin’ wild, wild and free
The open road is all i need
You got me runnin’ wild runnin’ free
It’s never gonna be like it used to be


お前が俺を狂わせたんだ
俺は邪魔をされない生活が欲しいのに
お前が俺をおかしくさせたんだ
だからもう、以前の生活に戻るつもりはないぜ


Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey


Runnin' wild

もっと自由でいたいんだ