Whenever you call | スカイの癒しって…‥・・

スカイの癒しって…‥・・

どこまでも広がる空、あなたも見てるのかな、
きっと同じ空を見てるんだよね、
空が繋がっているように、気持ちも繋がってるよ...
そんな僕がエステに嵌っちゃいました...
SKY FOR YOU

『Whenever you call』
  ~Mariah Carey e Brian Mcknight~




Love wandered inside
Stronger than you
Stronger than I
And now that it has begun
We cannot turn back
We can only turn into one

あなた自身よりも強く、私自身よりも強い
心の中をさまよう愛

そして今始まった
私たちはもう戻れない、
ひとつになるの

I won't ever be too far away to feel you
And I won't hesitate at all
Whenever you call
And I'll always remeber
The part of you so tender
I'll be the one to catch you fall
Whenever you call

もう決してあなたから離れたくない
あなたが呼んだらいつだってためらわない
いつでもやさしいあなたを思い出す
あなたが落ち込んだ時、救ってあげる
あなたが求めるときはいつだって

And I'm truly inspired
Finding my soul
There in your eyes
And you have opened my heart
And lifted me inside
By showing me yourself Undisguised

本当に感動しているの
本当の私をあなたの瞳の中にみつけたから
私の閉ざしていた心を開けてくれた
偽りのない心で接してくれて
閉じこもっていた私を解き放ってくれた

And I will breathe for you each day
Comfort you through all the pain
Gently kiss your fears away
You can turn to me and cry
Always understand that I
Give you all I am inside

あなたのために日々生きていくわ
つらい時には元気づけてあげる
やさしいキスであなたの不安を消してあげる
だから私のもとへきて泣いていいのよ
いつでも、わかってあげられる
私の心をすべて捧げるわ 


Whenever you
Call

あなたが呼んだらいつだって


にほんブログ村 健康ブログ リラクゼーションへ