今日はシカゴの歌姫チック・ロジャースとの神戸チキン・ジョージでのライブ映像を。

 

70年代のスティーヴィー・ワンダーの名曲にしてBBキングがカバーした

 

To know is to love you (あなたを知る事はあなたを愛すること)

 

を楽しんでくださいね!

 

 

 

To know you is to love you

あなたを知る事はあなたを愛すること

But to know me is not that way, you see

でも私を知る事はあなたにとってそうではないみたい

'Cause you made me so happy

あなたは私を幸せにしてくれた

That my love for you grows endlessly

あなたへの愛は限りなく膨らみ続ける

 

<Bridge>

When I'm down and feeling sad You always comfort me

私が寂しく落ち込んでいる時あなたはいつも安らぎをくれる

When I'm down and feeling sad You always comfort me

私が寂しく落ち込んでいる時あなたはいつも安らぎをくれる

 

Baby, to know you is to love you

あなたを知る事はあなたを愛すること

You smile when I see your face

あなたを見るといつも笑顔向けてくれる

'Cause there ain't no one in this whole big world

この大きな世界の中で

Baby, could ever, ever take your place

あなたに代わるものは誰1人としていない

 

<Bridge>

 

Oh to know you is to love you

あなたを知る事はあなたを愛すること

Is to see you being free as the wind

それはあなたが風のように自由になるのを見ること

'Cause the power of your loving

あなたの愛の力は強すぎて

Is too strong to hold within

決して抑え込むことができない

 

Solo

 

To know you is to love you

あなたを知る事はあなたを愛すること

To see you blowing free in the breeze

それはあなたが風のように自由に舞うのを見ること

The power of your loving

あなたの愛の力・・・

I never found a man like you

あなたのような人を他に見たことはない

That could be my lover

あなたは私の恋人
And my best friend

そしてベストフレンドになるべき人

 

I know you and I think I love you

私はあなたを知っている

I know you and I think I love you

そしてあなたを愛してると思う

I know you and can't you feel our love

あなたを知っている

Just growing, growing, growing

Growing, growing, growing

私たちの愛が育まれているのがわからない?