一週間ぶりだ♬ It's been a week♬ | 白石謙二のパワフルヴォイストレーニング日記

白石謙二のパワフルヴォイストレーニング日記

Kenji Shiraishi's powerful voice training diary

夕方、滑り転げ落ちた階段の歯医者さんに行ってきました。

In the evening, I went to the dentist where I had slipped and fallen down the stairs.


元々、今日が歯のメンテナンスの最終日で、退院が早くなったため、予約のまま行けたのです。

Originally, today was my last day of dental maintenance and I was discharged early, so I was able to go as scheduled.


雨の中、滑り転げ落ちた階段をまた登っていきました。

I slipped and fell in the rain and climbed the stairs again.


フラッシュバックして、足がすくむような緊張を感じました。

I had a flashback and felt a tension that made my legs freeze.


歯医者さんは、転倒事故があったことはもちろん、退院してすぐやってきたことに、驚愕していました。

The dentist was shocked not only that I had fallen, but also that I had come so soon after being released from the hospital.


お見舞いにと料金を無料にしていただきました。

As a token of appreciation, he waived my fee.


帰りは、僕の体を支えるように階段を一緒に降りられました。

On the way back, he supported me as I went down the stairs.


引き続きお世話になりたいです。

I would like to continue to rely on you.


気をつけながらも歩き続け、今日も1万歩を超えました😊

I continued walking carefully and surpassed 10,000 steps today.