昨日名古屋はめちゃめちゃ寒い一日でしたのでさすが僕のパーカーをきりました~(-^□^-);

Yesterday it was very very cold here in Nagoya so I had to wear my parker.



戦闘竜のブログ

戦闘竜のブログ

昨日のお昼ごはんは吹上イオンの中のうどん屋に行って美味しい天丼セットを食べました~('-^*)/

For my lunch yesterday I went to the Udon restaurant in the Fukiage Aeon and ate a delicious Tendon Set for my lunch.



戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


そして夜僕の仕事終わってから知り合いの家に行って知り合いの奥さん誕生日会行きました~(≡^∇^≡)

Then in the evening after work, I went to my friends house who had a birthday party for his wife.



戦闘竜のブログ


美味しい手つくり料理と美味しいワインとシャンパンをいただきました~(o^-')b

I had some delicious homemade food, wine and champange!!



戦闘竜のブログ


美味しいワイン~(*^ー^)ノ

Delicious wine~



戦闘竜のブログ


と美味しいシャンパン~(^ε^)♪

and delicious champange~



戦闘竜のブログ


さらに美味しいケーキ~(≧▽≦)

and some delicious cake~


戦闘竜のブログ


戦闘竜のブログ


久しぶり名古屋Marriottホテルのメインシェフの松島さんと会ってすごくうれしいかった~v(^-^)v 間中は花ちゃんです~o(^-^)o 花ちゃんも久しぶりお会い出来て嬉しかった~☆-( ^-゚)v

I was very happy to seemy friend who is the main chef at the Marriott Hotel again. In the middle is Hana Chan.I was very happy to see Hana Chan again.



戦闘竜のブログ


あとタレントさんのゆきのさんとお友達になりました~(*^-^)b

Also I was very happy to meet and become friends with a talent by the name of Yukino.



戦闘竜のブログ


ぜひゆきのさんのブログにも遊びに行って見てください~(*^▽^*) http://ameblo.jp/yukino-maimupro/

Please visit Yukino's blog some time~


昨日は一日楽しかった!!(^-^)ノ~~ ヘンな試合のあとすごくすっきり出来ました~(b^-゜)

I had a great time yesterday!! Especially after finishing that stupid fight, I feel much better!!



戦闘竜のブログ