いよいよ今日から

ゆる鉄画廊NOMAD神戸三宮3がスタート!

連休の中休みの平日ですが

たくさんの方にお越しいただきました。

ありがとうございました!

お客様から

網干訓練のDD51+サロンカーなにわが

来ることを教えてもらい

画廊を抜け出して撮影!

親のカタキだらけだったので

桜の新緑を入れて

流し撮りしました。

機関車と客車のオーラに

魅了されました。

 

(東海道本線/元町駅付近)

 

 

Finally, Yurutetsu Gallery NOMAD@Kobe Sannomiya started from today!
Although it's a weekday between holidays, a lot of visitors came to my gallery.
Thank you for coming!
I was told that DD51 & Salon car NANIWA would come by one of the visitors.
So I got away from my gallery to take photos of them!
I took panning shots with fresh green of cherry trees because I hate dull weather.
I was charmed by the aura of the nostalgic diesel and passenger cars.
(Tokaido Honsen/near Motomachi station)