今日は川崎市健康福祉局高齢者在宅サービス課と

NPO法人かわさき創造プロジェクトが主催する

シニアライフ講演会にて

楽しくお話させていただきました。

地域を盛り上げようというみなさんの熱気に

こちらが元気をいただきました。

参加していただいたみなさま

ありがとうございました!

 

今日は会場に10時半入りでしたが、

ご当地作品が少なかったので

勝手に朝5時半入りして

プレゼン用に夜明けのシーンを撮影。

こういうところ

意外に真面目なんです(笑)

 

(小田急線/登戸駅付近)

 

I had a talk session at "Senior Life Lecture" which held NPO "Kawasaki Souzou Project" and 

Kawasaki City Health and Welfare Bureau, Elderly Home Services Division today.
I was given energy by powerful people who was eager to make Kawasaki city more excited.
Ladies and gentlemen, thank you for comming!

I was going to enter the hall at ten thirty today but I only have few pictures of Kawasaki city so I arrived at five thirty amd took the photos of Sun rise for today's lecture.

I'm a serious person in such situation.
(Odakyu Line/near Noborito station)