今日はさいたま市のプラザノースさんで

「2022さいたま市ユーモアフォトコンテスト」にあわせて

講演会を開催しました。

たくさんの方に集まっていただき

とても楽しい時間を過ごしました。

参加していただいたみなさま

ありがとうございました。

 

イベント終了後、

もしかしたらカシオペアに間に合うかも!と

ヒガハスに行きましたが

すでに通過後でした…(T0T)

というわけで、

普通列車の流し撮りをどうぞ。

 

(東北本線/東大宮〜蓮田)

 

I had a lecture for "2022 Saitama-city Humor Photo Contest" at Plaza North in Saitama city today.
A number of audience came to hear my lecture, so I could have enjoyable time.
Ladies and Gentlemen, thank you for comming.

After that event, I rushed to the photo spot between Higashi-Ōmiya and Hasuda to get a chance to take photos of CASSIOPEIA,a sleeping train of JR-East, but it already passed by...(T0T)
So, please look the panning shot of local train.
(Tohoku Honsen/Higashi-Ōmiya~Hasuda)