ゆる鉄画廊NOMAD@鎌倉も

いよいよ最終日。

悪天候にもかかわらず

たくさんの方にお越しいただき

とっても幸せでした。

みなさま

ありがとうございました。

Galleryえにしさんは

鎌倉の雰囲気を堪能できる

とっても素敵なギャラリーでした。

またいつか開催したいな。

今日の1鉄は

ギャラリーに向かう途中に遭遇した

都営三田線の甲種回送。

とても珍しい編成なので

思わずアップで撮っちゃいました(笑)

 

(大船駅)

 

Finally, it was the last day of Yurutetsu Gallery NOMAD@Kamakura.
Against bad weather, I was so happy that I could met a lot of visitors.
Ladies and Genrlemn, thank you for comming!
"Gallery Enishi" was so nice gallery that we can enjoy the atmosphere of Kamakura.
I'd like to have that event again.
Today's subject of my blog is freight formation for train transportation of cars of Toei Mita Line which I met on the way to the Gallery.
It was so rare formation that I couldn't repress to take it with close up desperately.
(at Ōfuna station)