今年で開業20周年を迎える

土佐くろしお鉄道ごめん・なはり線。

7月にそれを記念する企画を開催すべく

いろいろと計画中。

今日は打ち合わせとロケハンのため

日帰りで撮影しました。

20年前に取材したときは

撮影が難しい路線だなぁと感じていたのですが、

今回いろいろロケハンして

素敵な場所を発見しました!

こんな雄大な海岸と列車の風景

なかなかないでしょ?

企画の内容が確定しましたら

ブログでも募集いたしますので

お楽しみに♡

 

(ごめん・なはり線/西分〜夜須)

 

Celebrating the 20th anniversary is Gomen-Nahari Line of Tosa Kuroshio Railway.
I'm planning the anniversary event on July.
I took the photos of Gomen-Nahari line to use meetings and location scouting today.
When I took the photos of the line 20 years ago, I thought it was very difficult line to take photos.
However doing location scouting,I found many nice photo spots.
You rarely see such scenery of spacious beach and train, don't you?
When the plan of the event decide, I'll inform you on my blog too.
Don't miss it!
(Gomen-Nahari Line/Nishibun~Yasu)