またまた船岡へ。

前回

晴れたカットをたくさん撮って

大満足だったけど

欲張りな僕は

桜が散る時期にしか撮れない

雨の日にしか撮れない

特別な瞬間を撮りたくて

舞い戻りました(笑)

一日中大雨で

凍えました。

 

(東北本線/大河原〜船岡)

 

I visited Funaoka again.
Although I was satisfied with being able to take photos of fine weather, I am greedy.
So I wanted to take photos of the special moment which I can only capture in cherry blossoms falling season and in rainy weather.
Then I returned here. lol
I was freezing because it rained all day long.
(Tohoku Honsen/Ookawara~Funaoka)