今年初のオフ。

朝3回目のワクチンを打ったので

安静にするべくリビングでのんびりすることに。

「どうせパパはすぐに飽きちゃってのんびりできないよ!」

な〜んて言われたので

ムキになって頑張ってのんびりすることに。

そういえばNOMADバスが

仙台に行って汚れたままだったと思い

のんびり洗車しようとしたら

それはのんびりではないと言われ、

それなら部屋の整理をしようとしたら

それものんびりではないと言われ、

のんびりするのって大変だなぁと

実感しました(笑)

夕方、1鉄をして

そのまま倉庫の整理でもしようかなと思いましたが

思いとどまって

のんびりしました。

 

(東武伊勢崎線/蒲生〜新田)

 

It was the first holiday for me this year.
I take it easy in the living room 

because I received the third vaccine this morning.
However, I was said that "Anyway, 

Papa will get bored to take a rest soon!" by my daughter.
So I tried to take it easy in earnest.

But I remember that the NOMAD van has been dirty since Sendai trip and I was about to wash the car, I was told it was not the "rest".
Then I was about to clean my room, I was told it was not the "rest" too.
I felt take it easy was difficult for me...lol

I took the photos for Ichitetsu and after that I wanted to organize my storage.
However I have yielded to the remonstrances of my daughter, I took it easy.
(Tōbu Isesaki Line/Gamo~Shinden)