今日はゆる鉄画廊NOMAD吉祥寺最終日。

在廊の前に、三鷹跨線人道橋へ。

小学生のころ、よくここで車庫を眺めていたっけ。

そんな想い出の橋も、老朽化が進み

近い将来に解体・撤去されることが

決まってしまったのは残念。

今日もたくさんの子どもたちが

昔の僕のように電車を眺めていました。

そして第1回ゆる鉄画廊NOMADは無事終了。

狭いスペースでしたが、新しい門出にピッタリの

素敵な場所でした。

お越しいただいたみなさま

ありがとうございました!

 

(中央線/三鷹〜武蔵境)

 

 

It was the last day of Yurutetsu Gallery NOMAD in Kisshoji.
I went to Mitaka Iron bridge for human before visiting at NOMAD.
I remember that I was watching stock base when I was an elementary school student.
But, I'm sorry because they decided the bridge would be cleared it as it was too old to use.
A lot of children were watching trains as my past oneself.
And the 1st Yurutetsu Gallery NOMAD was closed without troubles.
Although it was tiny, it was nice place for my whole new departure.
Ladies and gentlemen, thank you for coming!
(Chuō Line/Mitaka~Musashi-Sakai)