今日のベストショットはこれ。

僕はアニメはあまり見ないのですが(棒)

たまたま駅でみかけたこの車両を

たまたま撮った1枚です。

たまたま僕がミラーに写っていますが

浮かない顔ですね。

ちなみに僕は

たまたま

妹の憂ちゃん派です(笑)

 

(京阪石山坂本線/京阪石山駅)

2011年10月16日/ニコンD7000/15mm相当

 

Today's my BEST shot is this one.
I don't use to see cartoons...:p
Accidentally, I found this train at station.
So, accidentally, I took the photo of that.
I who accidentally reflected in the mirror look depressed don't I?
By the way, I'm a fan of Yu-chan. lol
(Keihan Ishiyama Sakamoto Line,at Keihan Ishiyama station)
2011/10/16,NikonD7000,15mm