2014年3月2日(ソニーα7R)

 

ゆる〜い世界を走るのは

京王線の電車。

1鉄になかなか登場しない私鉄だけに

ちょっと新鮮です。

 

(京王線/聖蹟桜ヶ丘駅付近)

 

It is a train of Keiou Line that is running in a fluffy world.
I rarely choose Keio Line for the subjects of my photos.
It is rare photo for my work.
(2014/03/02, SONYα7R, Keiou Line, near Seiseki-sakuragaoka station)
 

2015年3月2日(ソニーα7Ⅱ)

 

ま〜わる〜

ま〜わ〜る〜よ

地球はまわる〜

目が回ったので

ブロードウェイに

フィギュア買いに行きました(笑)

 

(中央線/中野駅付近)

 

Mawaruyo~♪ (Spinning)
Mawaru~♪ (Spinning)
Tikyuu ha mawaru~♪ (The earth spins)
I felt dizzy...
So I went to Nakano-Broadway to buy a doll. lol
(2015/03/02, SONYα7Ⅱ, Chuo-line, near Nakano station)

 

2008年3月2日(ニコンD300)

 

まだピカピカだったE4系。

こうしてみると

なんか模型みたいですね(棒)

 

(川口グリーンセンター)


It was the hole new E4 series train at that time.
Now that I look at it,,,it looks like a model train. :p
(2008/03/02, NikonD300, Kawaguchi Green Center)
(There are some types of scale model trains which children can ride on in Kawaguchi Green Center.)